TOP termékek

Törzsvásárlói kedvezmény

Hogyan működik a foltvarazs.hu megújult pontrendszere?

A rendszer a webáruházunkban történt vásárlásokat veszi alapul, és az itt elköltött összeg után ad pontokat a regisztrált vásárlóinknak, melyet a későbbiekben levásárolhatnak.

Fontos, hogy csak a regisztrált vásárlóink nevén tudjuk jóváírni a pontokat!

Minden megvásárolt termék értékének 7%-át jóváírjuk a vásárló pontgyűjtő számláján, azaz ha 10000 forint értékben vásárolt korábban, akkor 700 pont íródik jóvá a nevén azt követően, hogy teljesítettnek minősítjük a rendelését. Teljesítettnek tekintjük azokat a vásárlásokat, melyek kézbesítésre és kifizetésre kerültek.

Akciós termékek esetén a jóvárt pont a vételárnak nem 7, hanem 3,5%-a, különleges akcióknál pedig nincs pontjóváírás. (Például: Black Friday)

1 hűségpont 1 forintnak felel meg, azaz például ha valaki egy 7000 forintos terméket szeretne megvásárolni, és egy korábbi vásárlásai után 6000 pontot kapott, akkor a termék 1000 forintjába fog csak kerülni 7000 forint helyett. A vásárlások után jóváírt pontok beváltási ideje 1 év. 1 évet követően a pontok elévülnek.

A pontok akkor válnak szabadon felhasználhatóvá, ha a számlán összegyűlt legalább 3000 pont. Ekkortól a teljes egyenleget bármikor fel lehet használni, bármely termék vásárlásánál webáruházunk felületén az érvényességi időn belül.

Amennyiben egy vásárló szerződésszegést követ el, pédául megrendel egy terméket, de azt nem veszi át, vagy visszaküld egy felbontott keresztszemes készletet, melynek szerzői jogi tartalma sérül és az így keletkezett károkért felelőséget nem vállal, azaz az eladó számára nem kívánja megtéríteni, úgy áruházunk fenntartja a jogot az addig megszerzett pontok törlésére. 

Honnan tudom hogy hány pontom van?

Minden regisztrált vásárlónak automatikusan jár a hűségpont a vásárlásai után, a pontok azt követően kerülnek jóváírásra, hogy azt teljesítettnek tekintjük és elküldtük a megrendelőnek. A jóváírt pontokat megtekinthetik a felhasználói fiókjukban a Hűségpontokra kattintva. Az át nem vett vagy visszaküldött csomagok után nem jár hűségpont, azokat töröljük rendszerünkből.

Extra hűségpontok lehetőség

Változó időközönként szeretnénk jutalmazni különböző termékek, vagy termékcsoportjaink vásárlóit, ezért azokra a termékekre vagy termékcsoportokra extra hűségpontokat adunk. Az extra hűségpontokat a teljesítettnek minősítést követően írjuk jóvá utólag a regisztrált vásárlóink rendelésében.

Az extra hűségpontokról és az aktuális akciós termékcsoportról Hírlevélben, esetleg Facebookon tájékoztatjuk a vásárlókat, így ezért is érdemes feliratkozni a Hírlevélre, ahol időközönként az akciónkon kívül, a frissen megjelent újdonságokról is tájékoztatást adunk.